esmaspäev, 20. september 2010

Luuletasime

Kirjutasime klassis ja kodus luuletusi. Kahjuks unustas mõni laps oma nime lehele kirjutada ja õpetaja jaoks ongi autor tundmatu. Mõned toredamad luuletused:

Nüüd ma olen koolilaps
lõpuks saan ma targemaks.
Nüüd mind saatmas kooli tee,
üsna raske tee veel ees.
Minu papsil hea on meel
kui paraneb mu emakeel.
Kui kehaline kasvatus
on justkui lihasplahvatus.

Tundmatu autor


Raasiku kool on parim kool,
kõige tähtsam on seal hool.
Meil on tore 3. klass,
igaühe lauala seisab tass.
Merli on me õpetaja,
ta on parim tunni lõpetaja.
Kui siis saabub vahetund
on klassist välja minna sund.
Aga parim-parim on mu paps, kes ütleb,
et ma olen parim koolilaps.

Tundmatu autor


Minu suur paps
oli kunagi koolilaps.
Talle ei istunud emakeel.
Meele järgi tal polnud see.

Nele

Kommentaare ei ole: